zondag 2 mei 2021

Vrolijke Viooltjes

 Alvast een voorproefje met een nieuw bundel die in de nieuwe jaargids staat, die 4 mei ingaat.

De bundel heet Vrolijke Viooltjes en met geweldige mooie Nederlandse teksten.

Ik heb voor deze kaart ook met wat nieuwe kleuren gewerkt, hele combi's met de oudere kleuren krijg je op deze manier en dit kaartje heb ik gecased uit de nieuwe gids.













Gebruikte materialen

Stempelset: Vrolijke Viooltjes
Cardstock: Basic White, Soft Succulent
DSP: Pansy Petals
Inkt: Fresh Freesia, Gorgeous Grape, Blackberry Bliss, Soft Succulent, Evening Evergreen,
Mint Macaron, Daffodil Delight
Dies: Pansy
Embossing: Tasteful Textile
Overig: Square Vellum Dollies, Basic Rhinestones, Wink of Stella


Ben je ook zo nieuwsgierig naar de nieuwe gids en de Nederlandse brochure, wil je deze ook hebben laat het me even weten.
Heb je het laatste half jaar een bestelling geplaatst, dan krijg je deze van mij in je brievenbus.
Heb je niet besteld, wanneer je een bestelling plaatst van minimaal € 25,00 krijg je de gids bij je bestelling. Of tegen een kleine vergoeding exclusief verzending, verstuur ik deze naar je toe.

Ik plaats 9 mei een bestelling, laat het me voor 9 mei 12:00 weten of ik wat voor je kan bestellen.
Of je besteld rechtstreeks via mijn webwinkel, deze staat in de rechterzijbalk vermeld. Je kan je betaling dan doen via een creditcard of een Paypal overschrijving.


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid