vrijdag 30 april 2021

Nieuwe Bloesems

Dit kaartje had ik gemaakt voor de teamuitdaging april van het Freubelteam.
De uitdaging was maak een creatie met zwart als hoofdkleur en een andere kleur als accentkleur.

De techniek van dit kaartje is Partial Die Cut, op zijn Nederlands gedeeltelijk uitsnijden.

Ik heb op de basiskaart de bloem gestempeld met Versamark en met witte embossingpoeder verhit.
Hierboven een strook wit met een zwarte mat strook, hierop heb ik de stans gelegd passend op de bloem, de stans met tape vastgeplakt en toen uit gestanst, dan wordt de bloem gedeeltelijk uit de strook gestanst.
Daarna heb ik de de strook nog een keer met een embossingfolder door de machine heen gehaald.
Een strookje designpapier aan de zijkant geplakt en de wit/zwarte strook verhoogt opgeplakt met dimensionals. Witte strookje bestempeld met tekst uit de Vrolijke Viooltjes en met de schaar een V'tje geknipt.


























Gebruikte materialen

Stempelset: Nieuwe Bloesems, Vrolijke Viooltjes
Cardstock: Basic Black, Basic White
DSP: Treu Love
Inkt: Memento Black
Dies: Cherry Blossoms
Embossing: Greenery
Overig: Versamark, White Embossing, Basic Pearls, Matte Black Dots

Creatieve groetjes
Ingrid Ottens



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid