vrijdag 7 mei 2021

In Bloom

Voor de maand april was de teamuitdaging Freubelteam, een kaart maken met Basic Black en één andere accentkleur. Ik had de uitdaging niet helemaal begrepen, ik dacht meerdere accentkleuren. 
Ik had een kaartje gemaakt met meerder accentkleuren.
Voor de teamuitdaging had ik een nieuwe kaart gemaakt en al eerder gepost. Ik vond deze zo leuk dat ik jullie deze kaart niet wil onthouden.
















Gebruikte materialen 

Stempelset: In Bloom
Cardstock: Basic Black, Melon Mambo, Mango Melody, Bermuda Bay, Granny Apple Green,
Gorgeous Grape, Daffodil Delight
Inkt: Versamark
Dies: Pierced Blooms
Embossing: Greenery, White Embossing Powder
Overig: Matte Black Dots


Creatieve groetjes,

Ingrid Ottens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid