maandag 22 november 2021

Teamuitdaging Freubelteam November

Voor de maand november is de uitdaging voor het Freubelteam, gebruik 3 embossingfolders op je kaart.
Voor mijn kaart heb ik 3 strookjes Basic White en drie verschillende embossingfolders gebruikt.
Om het wit te laten breken, heb ik in dezelfde maat ook een strookje design papier gebruikt.












Gebruikte materialen

Stempelset: Sparkle Of The Season, Merriest Moments
Cardstock: Basic White, Evening Evergreen, Soft Succulent
DSP: Painted Christmas
Inkt: Evening Evergreen, Crumb Cake
Dies: Merriest Frames, Tasteful Labels
Embossingfolders:  Winter Snow, Evergreen Forest, Timeworn
Overig: Open Weave Ribbon Evening Evergreen, Basic Rhinestone, Stampin Blends Crumb Cake Dark


Creatieve groetjes,
Ingrid 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid