vrijdag 26 februari 2021

Wensbloemen

Voor de teamuitdaging van het Freubelteam moesten we gebruik maken van Ladybug Trinkets, dat is een  koperkleurig lieveheersbeestje.

Deze behoren tot de Dandy Garden Suite, daarom heb ik hiervoor ook gebruik gemaakt van de stempelset Wensbloemen en de bijpassende dies. Het kaartje wat ik heb gemaakt heb ik gecased uit de voorjaarsgids alleen andere kleuren gebruikt voor het kaartje. 

De basiskaart heb ik eerst met dies niet uitstansen maar embossen, de kaart embost. Toen in dezelfde kleur de bloemen uitgestanst en op de kaart geplakt, zodat ze nog net onder het designpapier vandaan komen. De koperen lieveheersbeestjes heb ik eerst gekleurd met de Poppy Parade Blends.
















Gebruikte materialen

Stempelset: Wensbloemen
Cardstock: Misty Moonlight, Mossy Meadow, Basic White
DSP: Dandy Garden
Inkt: Blackberry Bliss
Blends: Mossy Meadow Light, Poppy Parade Dark, Color Lifter
Dies: Dandy Wishes, Stitched With Whimsy
Overig:  Ladybug Trinkets


Creatieve groetjes,
Ingrid Ottens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid