zaterdag 20 februari 2021

Corner Bouquet

 De Sale-A-Bration periode duurt nog een week en dan is deze alweer ten einde.
Voor deze kaart heb ik dan ook twee stempelsets uit de SAB gebruikt.
De Corner Bouquet is prachtig te gebruiken om in te kleuren met je markers of sponge daubers.
Maar in deze versie laat ik je zien dat je ook prachtig met zwart kan stempelen.
Ik ben begonnen met een sponge dauber de achtergrond wat te kleuren, met dezelfde kleur als het cardstock en hierboven op heb ik de bloemen in de hoek gestempeld. 
Hierbij de prachtige teksten gestempeld en je hebt een hele mooie gepaste kaart.
Het voorbeeld van de kaart heb ik gezien bij Ronda Wade.


























Gebruikte materialen

Stempelset: Corner Bouquet, Hartverwarmend
Cardstock: Basic Black, Rococo Rose, Basic White
DSP: Botanical Butterfly
Inkt: Memento Tuxedo Black
Pons: Butterfly Duet
Embossing: Old World Paper
Overig: Shimmer Ribbon, Basic Rhinestones


Creatieve groetjes,
Ingrid Ottens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid