zaterdag 20 maart 2021

Fine Art Floral

Voor de teamuitdaging van maart moesten we gebruik maken van clever clasps, een soort van clip die je kan gebruiken ter decoratie of om iets vast te houden.
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van desingpapier en hier een pocket gemaakt en op de helft van een basiskaart geplakt, van de andere helft van de basiskaart heb ik de kaart voor in de pocket gemaakt.
De grote bloem op de voorkant heb ik bewerkt met Gilded Leafing, prachtig fluffy spul wat alle kanten op springt, maar waar je waanzinnig leuke accenten mee kan maken. Je plak het goud kleurige goedje op de kaart, met tape of heat & stick powder.







































































Gebruikte materialen

Stempelset: Art Gallery
Cardstock: Night of Navy, Basic White
DSP: Fine Art Floral
Inkt: Night of Navy, Rococo Rose, Merry Merlot, Old Olive, So Saffron, Versamark
Dies: Floral Gallery
Overig: Clever Clasps, Heat & Stick Powder, Gilded Leafing, Gold Glitter Dots


Creatieve groetjes,
Ingrid Ottens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid