zondag 12 juli 2020

Floral Essence

Voor dit kaartje heb ik mee gedaan met een uitdaging van Colour Inkspiraton Challenge  #CI81
De uitdaging was om een kaart te maken met de kleuren Whisper White, Real Red, Crumb Cake
en Cinnamon Cider.
Dit model kaartje had ik al een keer eerder gemaakt maar dan de Calypso Coral kleuren.
De grote bloem heb ik gestempeld en ingekleurd met de Blends en daarna uitgeknipt.
De bloemen en blaadjes die ik direct op papier heb gestempeld heb ik 1maal afgestempeld.

























Gebruikte materialen

Stempelset: Floral Essence, Voorjaarswensen
Cardstock: Whisper White, Crumb Cake, Cinnamon Cider
Inkt: Basic Black, Real Red, Crumb Cake, Versamark
Blends: Real Red light & dark
Embossing: White Embossing Powder, Tasteful Textile 3D
Framelits: Rectangle Stitched
Overig: Polka Dot ribbon, Basic Rhinestone


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid