woensdag 15 juli 2020

Volop Vrienden

Deze keer een verjaardagskaart voor een man gemaakt.
De dies van de set Many Medallions vind ik heel geschikt om een mannenkaart mee te maken.
De grote stans heeft 5 stroken aan elkaar vast, hier kan je gedeeltes van afknippen, ik heb er 2 stroken van afgeknipt en op de kaart geplakt.
En de kaart gemaakt in de mooie nieuwe kleur blauw Misty Moonlight.
Met een malletje uit de Mini Treatbag, stans ik de kleine rondjes voor een bijpassende kleur.
Wanneer je de rondjes nog bewerkt met de Fine Tip Glue pen voor een glanzend laagje,
heb je je eigen Enamal Dots gemaakt.



























Gebruikte materialen

Stempelset: Volop Vrienden
Cardstock: Misty Moonlight, Whisper White, Bumblebee
DSP: 2020-2022 In Color
Inkt: Misty Moonlight
Stampin' Marker: Bumble Bee
Framelits / Thinlits: Many Medallions, Tasteful Labels, Mini Treatbag
Embossing: Tasteful Textile


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid