zaterdag 27 juni 2020

Thougthful Blooms

Voor de verjaardagskaartjes van juni heb ik met een SAB set gewerkt
en gecombineerd met een nieuwe stans set van de Painted Poppies.
Door te combineren van verschillende sets, krijg je hele leuke combinaties.
De inspiratie heb ik van The Craft Spa.

























Gebruikte materialen

Stempelset: Thoughtful Blooms, Label Me Bold
Cardstock: Whisper White, Bermuda Bay, , Pool Party, Calypso Coral, Granny Apple Green
Inkt: Bermuda Bay, Pool Party, Calypso Coral, Granny Apple Green
Framelits/Thinlits: Painted Labels, Nature Thought, Forever Flourishing
Pons: Small Bloom
Overige: Basic Pearls, Paper Snips


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid