zondag 21 juni 2020

Lovely You

Voor de Colour INKspiration Challenges # 79 heb ik mee gedaan met een challenge.
Voor deze challenge moest je gebruik maken van de kleuren, 
Night of Navy, Merry Merlot, Blackberry Bliss en Pretty Peacock. 
Voor de launchparty van de nieuwe catalogus had ik een voorbeeldkaart gecased
uit de catalogus met de stempelset Lovely You.
Nu heb ik hetzelfde kaartje gemaakt maar dan met bovenstaande kleuren.




Dit kaartje heb ik volgens de kleuren van de challenge gemaakt.



De kleuren die gebruikt moesten worden 


















Dit kaartje had ik al gecased, voor de launchparty nieuwe catalogus.


Geruikte materialen, challenge kaart.

Stempelset: Lovely You, Voorjaarswensen
Cardstock: Merry Merlot, Whishper White, Pretty Peacock
Inkt: Night of Navy, Merry Merlot, Blackberry Bliss, Pretty Peacock, Versamark
Blends: Blackberry Bliss Light/Dark, Night of Navy Dark, Pretty Peacock Dark
Pons: Lovely Labels Pick a Punch
Embossing:Tasteful Textile
Diversen: Crinkles Seam Binding Ribbon, Basic Rhinestones, White Embossing Powder



Creatieve groetjes,
Ingrid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid