woensdag 3 juni 2020

Nieuwe catalogus online!

Yeah de nieuwe catalogus van Stampin' Up 2020/2021 is vandaag online gegaan.

Er zijn weer heel veel leuke nieuwe stempels, papier, inkt, lint en veel meer bij gekomen.
En ook de nieuwe Incolor serie 2020/2022 met de nieuwe kleuren Bumble Bee, Cinnemon Cider, Magenta Madness,  Misty Moonlight en Just Jade.

Ook is de website veranderd, deze is nu ook in het Nederlands te zien, dat maakt het wat makkelijker.
Vanaf vandaag kan je ook online shoppen bij mij, even een account aanmaken en let op de betaling is nog wel via creditcard.
Ik heb de rechter zijbalk aangepast met diverse linken naar, mijn Stampin' Up! website en onlineshop, maar ook digitale linken naar de catalogus en een beginners brochure.

De beginners brochure is heel leuk wanneer je nog niet bekend bent met stempelen en toch eens wil kijken of het wat voor je is, heeft Stampin' Up! hele leuke sets hiervoor, voor leuke prijzen zonder dat je gelijk veel geld eraan kwijt bent.


























Creatieve groetjes,

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid