zondag 23 juni 2019

Leuk en gemakkelijk op zondag!

Voor deze zondag een gemakkelijke kaart.
Ik heb nu gebruik gemaakt van een Flash Card systeem van Connie Stewart.
Zij maakt gebruik van een basis kaart en twee stukjes cardstock 
en dat telkens op een andere manier, maar de basis uitgang blijft het zelfde.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van
 een nieuwe set Verdant Garden!

Ik heb op het Whisper White de tak en de bloemknop gestempeld met Memento
en ik heb dit geheel gewoon ingekleurd met de markers van Stampin' Up!
Heb je deze niet je kan zo ook inkleuren met wat jezelf in huis hebt.
De achtergrond heb ik kleur op kleur gestempeld met Pear Pizzazz.
Voor het Bakerstwine wat ik twee maal om de kaart heb gebonden,
 heb ik met 1/2" cirkel pons een hapje uit de zijkant kaart geponst.
zodat het mooi blijft zitten, na de tip van Connie.





Gebruikte materialen

Papier & Inkt:  Pear Pizzazz, Basic Black, Whisper White
Stampin Write Marker: Basic Black, Pear Pizzazz, 
Calypso Coral, Soft Suede
Stempel: Verdant Garden, Good Morning Magnolia
Gereedschap: Magnolia Memory Dies, 1/2" Cirkel pons
Overig: Whisper White Bakers Twine, Basic Rhinestone


Fijne zondag!
Creatieve groetjes
Ingrid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid