zondag 16 juni 2019

Leuk en gemakkelijk op zondag!

Voor deze zondag dit gemakkelijke kaartje.
Ik heb gewerkt met de set Free as a Bird.

Ik heb de vogeltjes op de gestempeld op een gestanst label.
De afdruk heb ik geheel ingekleurd met de Stampin' Blends,
dit lijkt moelijker dan het is. Ik heb alles in 1 kleur ingekleurd, dus niet geblend
met de donker en lichte varianten. Alleen heb ik het borstkastje van de vogel een rondje 
met Calypso Coral Light op gekleurd en ben er met de Crumb Cake Light overheen gegaan, 
dit blend ook heel mooi in elkaar over.
Verder heb ik op het Pool Party papier nog wat takjes in de hoeken gestempeld,
ook met Pool Party inkt. De stempeldafdruk heb ik zijn geheel omrand met Smokey Slate Blend.


Gebruikte materialen

Papier & Inkt: Whisper White, Pool Party, Bird Ballad DSP,
Memento Black
Blends: Calypso Coral L, Crumb Cake L/D, Old Olive L,
Flirty Flamingo L, Smokey Slate L.
Stempel: Free as a Bird, Van alles wat
Tools: Stitched Nested Labels
Overig: Tutti-Frutti sequins, Nature Twine Crumb Cake.


Fijne zondag!
Creatieve groetjes
Ingrid Ottens




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid