zaterdag 25 april 2015

2 nieuwe kaartjes gemaakt

Ik heb de afgelopen dagen weer 2 nieuwe kaartjes gemaakt. De eerste heb ik op een hele gezellig knutselochtend gemaakt bij Sandra. We hebben elkaar uitgedaagd ik gebruikte van haar de stempelset Butterfly Basics met Butterfly thinlits, een hele leuke set die op mijn verlanglijstje staat. En Sandra heeft van mij de Choose Happiness set gebruikt, ze zei ooit tegen mij dat ze set niet zo snel zou kopen omdat ze niet zoveel mogelijkheden zag. Nu is dit een favoriete set van mij,  maar Sandra kennende zal ze er een leuke kaart mee kunnen maken, uitdaging gelukt!


Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Crumb Cake, Pink Pirouette
Ink, Markers: Crumb Cake, Chocolate Chip, Pear Pizzazz, Pink Pirouette
Stamp: Butterfly Basics
Tools: Butterfly TL, Cirkle Punch
Accesoires: Rhinestones, Seam Binding Ribbon

Voor het volgende kaartje ben ik uitgedaagd door Erna, zij heeft voor een kleuren challenge de Six Sided Sampler set gebruikt en deze set had ze al heel lang niet meer gebruikt. Ik gaf bij Erna aan dat ik de set al lang ongebruikt had liggen, dus daagde ze mij uit om de set te gaan gebruiken. Bij SU-per Challange blog waar ze de kleuren challenge hebben, heb ik even gekeken om welke kleuren het gaat. Ik moest nog een stoere jongenskaart maken en deze combinatie kon ik wel wat mee doen.


Ik laat deze kaart meedoen aan de kleuren challenge van
  SU-per Challenge. Voor beide kaartjes inspiratie van Pinterest.

Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Real Red, Night of Navy
Ink, Markers: Real Red, Night of Navy
Stamp: Six Sided Sampler, Honeycomb Hello
Tools: Hexagon Punch, Honecomb EF






8 opmerkingen:

  1. Ooh Ingrid....dit zijn twee PRACHTIGE kaartjes!
    Heel verschillend....maar super leuk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    wat leuk dat jullie elkaar hebben uitgedaagd! Ik vind dat altijd superleuk! Je kaartjes zijn heel gaaf. Net wat Diny zegt: heel verschillend, maar allebei heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Ingrid. Allebei heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergave kaartjes gemaakt zeg! De bovenste is vooral erg mooi en de onderste zo leuk in deze kleuren! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Dank je wel voor het mee doen met de S-per Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere stoere jongenskaart heb je gemaakt. De bovenste is ook mooi. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUper kaartjes zeg! Heel mooi. Dank je wel voor het meedoen bij SU-per Challenges. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaartjes zijn heel mooi geworden! Prachtig gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid