donderdag 23 april 2015

Stempelen met de embossingfolder

Ik heb bij Belinda een hele leuke techniek op een kaart gezien, het is stempelen met een embossingfolder, op haar blog staat een duidelijke uitleg. Dit is mijn versie van de kaart geworden. Ik heb de achtergrond  bestempeld met de Hardwood stamp, toen de dal kant van de embossingfolder helemaal beinkt, achtergrond erop gelegd en door de Bigshot gedraaid.


Dit kaartje doet mee aan de ABC-Challenge,
Ik heb hier voor gebruikt de achtergrondstempel van hout.

Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Crumb Cake 
Ink: Early Espresso, Bermuda Bay
Stamp: Hardwood, Painted Petals, Kinda Eclictic,
 Sassy Salutations
Tools: Wildflower Meadow EF, Artisan Label,
 Elegant Butterfly
Accesoires: Rhinestones



5 opmerkingen:

  1. Gaaf effect, Ingrid, en een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geeft dat een grappig effect Ingrid. Leuk dat je eerst met de houtstempel de ondergrond hebt gemaakt, dat geeft er net wat extra's aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh ik zag hem vanmiddag al in een flits voorbijkomen op mijn blogger dashboard. Hij is écht gaaf!! Lieve groetjes en bedankt voor het meedoen bij mijn ABC Challenge! Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap ! Bedankt om mijn nieuwe volger te zijn !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke techniek, moet ik onthouden. Bedankt voor het laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid