zondag 26 april 2015

Starburst kaart

Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, dat we elkaar  mogen inspireren!

Bij Stempel mee had ik afgelopen vrijdag een SOL dat is een scrap on line. Via de live stream krijg je uitleg hoe je een project moet maken, waarvan  je de materialen  thuis gestuurd heb gekregen.
Ik had wat problemen met de live stream, maar dat mocht de pret niet drukken, de volgende dag krijg je de beschrijving en kan je het filmpje nog een keer terug kijken, dan kan je in alle rust je project afmaken. We hadden materiaal gekregen om 2 kaarten te maken, we hebben er een starburst kaart mee gemaakt. Voor de tweede kaart heb ik de achterkant van het dessinpapier gebruikt met de blauw/groen tinten, daar ook maar een andere kleur ondergrond bij gebruikt.


Dit is het pakket wat ik thuis gestuurd heb gekregen.



Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Daffodil Dilight, Island Indigo,
All Abloom DSP
Ink: Daffodil Dilight, Mossy Meadow,
Lost Lagoon, Black
Stamp: Kinda Eclectic, Lotus Blossom, Simply Wonderful,
Flowershop, Short & Sweet
Tools: Circles Collection, Pansy Punch
Accesoires: Ribbon, Linen Thread, Very Vintage Buttons


3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden, Ingrid. Twee erg mooie en stralende kaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Ingrid.
    Wat zijn de materialen leuk om mee te werken.
    Groetjes en een fijne koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartjes zijn hartstikke leuk geworden Ingrid! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid