zondag 24 januari 2021

In Bloom Bundle

Ik had in gedachten om vandaag met mijn nieuwe set In Bloom Bundel
en uit de SAB het gratis Paper Blooms DSP en de Hartverwarmend stempelset te gaan werken.
Maar ik was er nog niet uit hoe ik de kaart wilde maken
en tijdens mijn dagelijkse rondje Facebook kwam ik een geweldige kaart
met tutorial bij collega demo Danielle Bennenk, toen wist ik gelijk welke kaart ik er mee ging maken.
Een hele leuke Fun Fold Card is het geworden, met een leuke flap aan de voorkant die je onder de bloem vastschuift.

Ik heb ook voor het eerst met de Basic White Cardstock gewerkt ik ben blij verrast, het stempelt, snijdt en rilt het zelfde als het oude Whisper White, het papier is alleen een tikkeltje witter dan het Whisper White, ik vind dat geen bezwaar.


























De binnenkant van de kaart.













Gebruikte materialen

Stempelset: In Bloom, Hartverwarmend
Cardstock: Basic White, Night of Navy, Rococo Rose, Old Olive
DSP: Paper in Blooms
Inkt: Night of Navy, Rococo Rose, Old Olive
Dies: Pierced Blooms, Stitched Shapes, Layering Circles
Overig: Gold Glitter Enamel Dots


Creatieve groetjes,
Ingrid Ottens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid