zondag 10 januari 2021

Art Gallery

Ik heb een kaartje gemaakt voor de teamuitdaging van het Freubelteam.
De uitdaging was een een vintagekaart maken en gebruik maken van de Atntiqued Corners & Slides embelllishments.

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van het Oh So Ombre DSP wat je nu gratis kan kiezen als
Sale-A-Bration geschenk. Dit is prachtig papier, je ziet de kleur vervagen naar de bovenkant van het papier. Ik heb het DSP papier geëmbost en daarna met een douber over het hele papier het embos gedeelte beïnkt en alle randen van de mat en dsp gesponst met Crumb Cake en de rand van het DSP nog ruw gemaakt met de schaar. De bloemen en het blad gestemeld en uitgestanst. De voorste bloem is een stempel waar de bloem, blad en tak als 1 stempel aan elkaar zit. Ik heb deze beïnkt met de markers zodat je verschillende kleuren op een stempel aan kan brengen, voor je gaat stempelen moet je met je adem wasemen zodat de inkt op de stempel weer wat vochtig wordt en dan kan je deze op papier afdrukken. Normaal gesproken moet je een mooie afdruk krijgen, deze is eigenlijk mislukt want ik had met beïnkten al wat droge plekjes erop zitten. Maar ik vond het effect zo leuk voor een vintage kaart, dat ik deze toch heb gebruikt op de kaart. Het witte lint heb ik ook met Crumb Cake gekleurd door er met de dauber over heen te strijken en het lint door een slider gedaan voor ik het opplakte. De tekst gestempeld gestempeld en uit gestanst en ook met de dauber de randen gesponst.



























Gebruikte materialen

Stempelset: Art Gallery
Cardstock: Crumb Cake, Verry Vanilla,
DSP: Oh So Ombre
Inkt: Crumb Cake, Rococo Rose, Old Olive, Early Espresso
Markers: Misty Moonlight, Old Oliver, Soft Suede
Blends: Bronze
Dies: Floral Gallery
Overig: Crinkled Seam Binding Ribbon, Antiqued Corners & Slides, Basic Pearls, Old Olive Thread


Creatieve groetjes,
Ingrid Ottens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid