donderdag 22 oktober 2020

Tasteful Touches

 Deze keer een mannen kaart, dit zijn altijd wat lastigere kaarten, daarom is Pinterest mijn vriend.

Dit keer heb ik een kaartje gecased van Alexandra Grape, zij maakt hele mooi mannen kaarten.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de bundel Tasteful Touches, bij deze set zitten hele mooie labels om te stansen. Verschillende stansen een compositie gemaakt in laagjes.

Ik heb de ondergrond met de achtergrond stempel Drybrush gestempeld en de veertjes met versamark en embossingpoeder bewerkt.
















Gebruikte materialen


Stempelset: Taseteful Touches, Kaartje van Mij

Cardstock: Basic Gray, Smokey Slate, Misty Moonlight,

Verry Vanilla, Pool Party, Silver Foil, Vellum

DSP: In Good Taste

Inkt: Basic Gray, Night of Navy, Versamark

Framelits: Tasteful Labels

Overig: Linen Thread, white embossingpowder, mini paperclip


Creatieve groetjes,

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid