woensdag 30 september 2020

Jar Of Flowers

Voor de maand september heb ik gebruik gemaakt van de Bundel Jar Of Flowers om de verjaardagskaarten te maken. 

De inspiratie hiervoor heb ik bij Alexandra Grape vandaan, zij had een andere kleurstelling gebruikt, ik ben voor een herfstversie gegaan en de zonnebloem gebruikt.

De bloem heb ik gestempeld met Stazon op Shimmery White Cardstock en ingekleurd met de waterpennen. De achtergrond heb ik met de Birch stempel 1x afgestempeld op het Whisper White gestempeld, gebruik gemaakt van de Stamperatus.



















Gebruikte materialen


Stempelset; Jar Of Flowers, Birch, Kaartje Van Mij

Cardstock: Gray Granite, Whisper White, Shimmery White, Vellum Cardstock

DSP: 2020-2022 In Color 

Inkt: Black Stazon, Pool Party, Gray Granite, Garden Green, Pear Pizzazz, BumbleBee, Cinnamon Cider, Magenta Madness, Misty Moonlight

Dies: Sunflower, Rectangle Stitched Framelits, Stitches So Sweetly

Pons: Jar Of Flowers

Overig: 2020-2022 In Color Ribbon, Water Painters, Stamperatus



Creatieve groet,

Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid