zondag 23 augustus 2020

Beautiful Autumn

Voor de teamuitdaging voor augustus van het Freubelteam,  heb ik gebruik gemaakt van de Beautiful Autmn Bundle,  met deze set kan je prachtige kaarten maken voor het najaar.

We moesten gebruik van een Sketch en hier de kaart mee maken. Ik vind het zelf altijd leuk een kaart via een sketch te maken, dit is handig wanneer je inspiratieloos bent. We hebben gebruik gemaakt van de Sketch van Mojo Monday nummer 168. Je hoeft je niet precies aan het model te houden, als je de basis maar kan terug vinden. Ik heb hiervoor geen vierkanten gebruikt maar rechthoekige vormen en voor de puntjes heb ik geen vijf maar 3 accenten gebruikt.

168 - CONTEST (With images) | Card sketches templates, Card ...

Dit is mijn kaartje geworden van de Sketch




















Gebruikte materialen

Stempelset: Gather Together

Cardstock: Mint Macaron, Very Vanilla, Brushed Meatallic Cardstock

DSP: Gilded Autumn Specialty DSP

Inkt: Early Espresso

Dies: Stitched So Sweetly, Tasteful Labels

Pons: Autumn Punch Pack, 

Embossing: Taseteful Textile

Overig: Basketweave & Metallic Ribbon



Creatieve groetjes,

Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid