woensdag 29 juli 2020

Tasteful Touches

Voor de verjaardagskaarten van juli, heb ik met de set Tasteful Touches gewerkt.
De tak die in de set zit, heb ik de achtergrond mee bestempeld
en het bloemige achtergrondstempeltje heb ik gebruikt voor een strookje Crumb Cake
en hierover een het Polka Dot lint geplakt.
De uitgeponste takjes komen uit de set Forever Flourishing Dies
en de bloem heb ik uitgeknipt met de schaar.




Gebruikte materialen

Stempelset: Tasteful Touches, Volop Vrienden
Cardstock: Petal Pink, Whisper White, Crumb Cake, Pear Pizzazz, Mossy Meadow
Inkt: Soft Suede, Mossy Meadow
Stampin' Blends: Petal Pink light, So Saffron Dark
Framelits / Thinlits: Forever Flouirishing
Overige: Polka Dots ribbon, Braided Linen Trim, Basic Rhinestones, Paper Snips


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid