zondag 11 november 2018

Onstage november 2018

Gister weer een geweldige Onstage gehad in Utrecht!
 Een dag waar de nieuwe catalogus wordt gepresenteerd,
 waar je informatie krijgt over je demonstratorschap, 
informatie over de nieuwe producten, 
we kleine workshop maken met de nieuw producten 
en het gezellig samen zijn met collega demonstrators!





De nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-A-Bration folder voor 2019


Deze nieuwe stempelset kregen we bij binnenkomst.


De vier onderstaande projecten hebben we gemaakt met de nieuwe materialen
die vanaf januari te verkrijgen zijn met het ingaan van de voorjaarscatalogus.








Het grootste nieuws wat werd aangekondigd ze gaan stoppen met stempels op hout,
gelukkig voor mij, ik bestelde deze nogal eens fout en kost teveel ruimte in mijn kast  
De clearversie wordt vernieuwd, dit wordt de Cling versie. 
Dit betekend dat de gewone rode rubber stempels blijven zoals ze zijn,
maar het stickervel wat je erbij krijgt is vernieuwd een hele sterke kleefkracht. 
Voor degene die de sticker wel achter op de stempel plakte,
 op den duur bleven ze niet meer plakken op je clearblock of werden een beetje krom. 
Dit probleem is nu verholpen, ze plakken nu als tierelier. 
Houd mijn pagina in de gaten voor voorbeelden
met de nieuwe sets de komende tijd.


Creatieve groetjes 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid