zondag 4 november 2018

First Frost

Bij Stampin' Up is er een Color Coach, hier kan je zien
welke combinatie's kleuren je kan maken.
Ik was in mijn boekje aan het kijken welke kleuren ik zou
willen gebruiken om met de set First Frost te werken en deze keer
er geen Kerst versie er van te maken.
Voor deze kaart heb ik de kleuren combinatie gekozen,
Poppy Parade, Petal Pink en Shadede Spruce.

De set First Frost is een heel veelzijdige set
en door met andere kleuren te werken, wil ik laten zien
dat dit een set is die het hele jaar te gebruiken is.



Used materials

Ink and paper: Whisper White, Shaded Spruce, Poppy Parade, Petal Pink
Stamp: First Frost, Recht uit het hart
Tools: Frosted Bouquet FL, Subtle EF
Others: Basic Rhinestone

Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid