vrijdag 27 oktober 2017

Swirly Bird jongen

Dat je met de Swirly Bird set ook hele leuke doosjes kan versieren
 voor een geboorte wil ik je hier laten zien.
Ik heb weer een doosje gemaakt, zoals ik laatst ook heb laten zien met Daisy Flower,
toen heb ik de Fresh Fig kleur gebruikt.

Het kaartje en doosje heb ik gemaakt voor Daan.
Voor een jongetje wat stoerdere kleuren gebruikt.


Met de geboorte van Daan, heb ik gelijk dit kaartje met zijn naam gestuurd.

Used materials
Paper & Ink: Whisper White, Marina Mist
Stamp: Letters for You, Labeler Alphabet, Gorgeous Grunge
Tools: Large Letter FL, Brick Wall EF
Others: Sequins



Dit is een ideale maat doosje, hier in heb ik een baby rompertje 
heel klein opgevouwen en er ingestopt.


Dit is de bovenkant van het doosje, het deksel is verstevigd omdat de randen naar binnen zijn gevouwen en vast gezet.

Used materials
Paper & Ink: Whisper White, Dapper Denim, Daffodil Delight,
Emerald Envy, Marina Mist, DSp Stack 2016-2018
Stamp: Swirly Bird, Thoughtful Banners, Labeler Alphabet
Tools: Swirly Scribbles TL, Duet Banner Punch


3 opmerkingen:

  1. Wat een SUper leuk doosje hebt je gemaakt Ingrid. Ik denk dat Daan er heel erg blij mee is. Veel plezier met geven.
    Veel liefs, Ilonka.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een gaafff kado en kaartje heb je gemaakt ingrid, daar zal die(en zijn ouders) zeker blij mee zijn... en wat blijven ze mooi he die Swirly Scribbles TL ik ga er ook maar eens voor sparen

    groetjes
    manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid