zondag 15 oktober 2017

Oh So Eclectic

Afgelopen vrijdag tijdens de Koffie & Kaart een leuke Squash Fold Card gemaakt.
Voor de dames heb ik dan nog altijd een kleine traktatie gemaakt.
We hebben deze keer gebruik gemaakt van de Oh So Eclectic bundel,
vind dit zelf een heel leuke set, want de watercolor techniek komt ook terug in deze stempelset.
Met de stansenset kan je niet alleen mee snijden maar er zitten ook twee malletjes in waar je mee kan embossen, een heel leuk effect krijg je daar mee op je kaart.


Dit is de voorkant van de kaart, deze is dicht gestrikt omdat waar je de kaart opent,
 zal je zien dat deze in vieren is gevouwen. Wanneer je op bovenstaande foto klikt om te vergroten,
zie je mooi de embossing stans in het Very Vanilla papier.


Binnenkant van de kaart, zo zie je de vier gedeeltes van de kaart goed.

Used Materials
Paper and Ink: Sweet Sugarplum, Rich Razzleberry,
 Very Vanilla, Soft Sky, Pool Party
Stamp: Oh So Eclectic, Better Together, Jar of Love
Tools: Eclectic Layers TL
Others: Satin Ribbon Very Vanilla, Basic Rhinstone



Deze kleine traktatie had ik gemaakt voor de dames.
Hier had ik gebruik gemaakt van het DSP Stack 2016-2018


2 opmerkingen:

  1. wow schitterend weer geworden ingrid... super leuk zeg die tractatie erbij van dsp papier

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is het geworden Ingrid en die traktatie.........schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid