vrijdag 1 september 2017

Start van het najaar/winter seizoen





Vandaag is de start van het najaar/winterseizoen voor Stampin'Up!
Het gezellige seizoen waar we weer veel kaartjes en cadeauverpakkingen gaan maken
 voor onze geliefde familie en vrienden.

De nieuwe catalogus staat weer bol van verschillende prachtige  nieuwe materialen.
Stampin'Up heeft deze keer extra aan ons gedacht om met twee Nederlandse sets te komen.
Een set speciaal voor Sinterklaas en een set voor de Kerst.
En ook een Duitse set, doet het goed met het woord Stille Nacht,
waar ik in mijn vorige post een kaartje hier mee had gemaakt.

Wanneer je de najaar/winter catalogus online wil bekijken, de link er naar toe staat in de zijbalk.
Als je meer info wil of een catalogus in je bezit wil hebben, laat even een berichtje achter
 of stuur een mail naar iottens.63@gmail.com

Houd mijn agenda in de gaten, vanaf oktober ga ik weer starten met workshops!


Ik wens iedereen een warm en gezellig seizoen met heel veel creativiteit toe!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid