woensdag 20 september 2017

De nieuwe datums voor de Koffie & Kaart en de Workshops zijn bekend

De nieuwe datums tot het eind van het jaar ingepland!
Is ook te vinden onder het tabblad agenda.



Koffie & Kaart datums!
We gaan uurtje gezellig koffie/thee drinken met wat lekkers erbij en ondertussen een kaartje maken.
Kosten  € 3.50 dit is inclusief materiaal voor een kaart en natuurlijk koffie/thee met wat lekkers.
De tijden voor de Koffie & Kaart zijn van 19.30 / 21.00, kan altijd iets uitlopen als het gezellig is.

  • Vrijdag 13 oktober
  • Vrijdag 3 november
  • Vrijdag 1 december


Workshop datums!
De workshop organiseer ik op de zaterdagmiddagen van 14.00 / 16.30 uur, kan altijd iets uitlopen als het gezellig is. Hier worden 2 tot 3 projecten gemaakt, afhankelijk hoe bewerkelijk het is. Ik vind het leuk cadeauverpakkingen te maken en deze staan ook vaak op de planning om te maken.
Kosten van de workshop variĆ«ren tussen € 6 en €10, dit is inclusief materiaal en koffie/thee met wat lekkers.


  • 28 oktober, we gaan aan de slag voor Sinterklaas/Kerst met de decemberlabels set
  • 25 november, we gaan aan de slag voor Kerst met de set Wie ein Weihnachtslied
  • 16 december, we gaan aan de slag voor het nieuwe jaar


1 opmerking:

  1. super ingrid, ga er nog eens over denken, wat we willen....
    ja die Twisted Pop Up wil ik nog graag maken. als dat kan

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid