woensdag 8 april 2015

Kaartje voor een heel ziek meisje.

Op facebook is een kaartjes actie gestart voor een ongeneeslijk ziek meisje van 3 jaar en haar zusje. Hier de link http://www.gelrenieuws.nl/2015/04/laatste-wens-van-doodzieke-isa-3-zoveel-mogelijk-post.html
Ik ben gelijk achter mijn bureau gekropen en geprobeerd een vrolijke kaart voor de meisjes te maken.
Ik zag onder de reacties dat ze Bumba heel leuk vindt, even op Bumba gegoogled want ik kende het niet. Ik heb geprobeerd met de uilenpons Bumba een beetje na te bootsen en veel vrolijke kleurtjes gebruikt. Ik hoop dat deze en de ander ontvangen kaartjes, het verdriet een beetje kan verzachten.


Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Tempting Turquoise, Melon Mambo,
Daffodil Dilight, Real Red, Gumball Green, Basic Black
Ink: Tempting Turquoise, Real Red, Daffodil Dilight
Stamps: Gorgeous Grunge, Pennant Parade
Tools: Owl Punch, Little Letters, Circle Punch 1"
Accesoires: Linen Thread, Wiebeloogjes




3 opmerkingen:

  1. Wat een super lief en vooral vrolijk kaartje, Ingrid. Zeker weten dat dit enorm gewaardeerd gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ingrid....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Ingrid, wat een super lief en vrolijk kaartje voor deze meisjes! Ik weet zeker dat er een dikke vette glimlach op die koppies verscheen bij het zien van jouw kaartje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid