zondag 12 april 2015

Happy Birthday Card

Ik had op Pinterest een kaartje gepind, een knutselvriendinnetje vond hem schijnbaar zo leuk, dat ze hem bij mij weer had gepind. Nu is ze jarig, daarom heb ik het kaartje voor haar nagemaakt!
Ik zag op tv dat de kaartjesactie voor de zieke Isa, al meer dan 52.000 kaartjes naar haar adres zijn verstuurd, geweldig toch!


Gebruikte materialen.
Paper: Whisper White
Ink: Melon Mambo, Pistachio Pudding
Stamps: Flower Shop, Petite Petals, Kinda Eclectic, 
Big Day, Gorgeous Grunge
Tools: Hexagon Hive, Pansy and Petite Petals Punch,
 Elegant Butterfly, Ovals Collection
Accesoires: Pearls

5 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een mooie kaart is dit geworden.
    Zal je knutselmaatje blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf kaartje Ingrid, super mooi gemaakt, prachtige kleurencombi ook! Je vriendin zal het een enorme verrassing gevonden hebben om deze pracht kaart te ontvangen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtig kaartje!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid, zo jij bent een bezig bijtje de laatste tijd, ik zie dat ik een paar creaties gemist heb en wat zijn ze allemaal mooi . Je kaart hieronder zo leuk en wat zal Isa daar blij mee zijn. En dan deze kaart, het is een plaatje zo mooi en inderdaad lekker fleurig. Lekker bezig hoor...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid