vrijdag 3 juni 2022

Thee en Troost

Ik wilde graag werken met de nieuwe bundel Thee en Troost.
En zoals ik vaak heb met een nieuwe set, laat ik me graag inspireren. 
Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door Stephanie Connelly, 
ik heb hier mijn eigen draai aangegeven en er een beterschapskaartje mee gemaakt.
Ik heb nu ook voor het eerst gewerkt met de nieuwe In Color kleuren 2022-20224, 
wat een leuke frisse kleuren zijn dit.
















Gebruikte materialen

Stempelset: Thee en Troost
Cardstock: Basic White, Tahitian Tide, Sweet Sorbet
Inkt: Starry Sky, Parakeet Party, Sweet Sorbet, Garden Green, Poppy Parade, Melon Mambo
DSP: Tea Boutique
Dies: Teacup Dies
Overig: Metallic Woven Ribbon Tahitian Tide, Basic Rhinestone, Wink of Stella


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid