zondag 27 februari 2022

Ranunculus Romance

Vandaag een kaartje gemaakt met de bundel Ranunculus Romance.
Ik heb deze een kaartje gecased uit de voorjaarsgids, de gidsen zijn ook een hele goede inspiratie!
Uit Basic White heb ik een label gestanst en van de Ranunculus Dies heb ik buitenkant bloem uit Basic White gestanst en deze bewerkt met de aqua painter.
















Gebruikte materialen

Stempelset: Ranunculus Romance
Cardstock: Sahara Sand, Basic White, Bumblebee, Just Jade
Inkt: Just Jade, Misty Moonlight, Bumblebee, Sahara Sand
Dies: Ranunculus, Scalloped Contours
Other: Water Painters, 2020-2022 Ribbon Misty Moonlight, Basic Rhinestone


Creatieve groetjes,
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid