zondag 26 juni 2016

Mixed Media meets Stampin'Up!

Mijn Fröbel vriendinnen wilde ook eens de Mixed Media techniek proberen, waar ik een tijdje geleden ook een lijstje van hebben laten zien. Ik deed met hun mee, maar voor mezelf andere kleuren gebruikt als de vorige keer.


Gebruikte materialen
Cardstock & Ink: Mint Macaron, Dapper Denim,
Versamark, Clear Emboss Powder
Stamp: Timeless Texture, Butterfly Basics
Tools: Bold Butterfly FL, Butterfly TL, Chalk Talk FL
Others: Basic Pearls
Extra: Tissue Paper, Art Medium




2 opmerkingen:

  1. Wauw....wat GAAF gemaakt Ingrid....ik vind het prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat een ontzettend mooi geheel heb je zo gemaakt, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid