woensdag 11 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up In Colors

Gisteren mijn nieuwe spulletjes binnen gekregen zoals, nieuwe kleuren inkt 2016/2018 met bijbehorende kleuren cardstock het zijn prachtige kleuren. Ik heb er gelijk een bedank kaartje mee gemaakt en een soort boekenlegger om in de catalogus te stoppen, dit idee mocht ik gebruiken van Judith van Stampin Spirit!


Gebruikte materialen
Paper & Ink: Whisper White, Peekaboo Peach, Dapper Denim,
Emerald Envy, Sweet Sugarplum.
Stamp: Crazy About You
Tools: Hello You TL


De nieuwe namen heb ik onder de nieuwe kleuren gezet!






2 opmerkingen:

  1. Wow....mooie kleuren zijn dat zeg. En meteen twee super gave creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Ingrid....de kleurtjes zijn super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid