zondag 3 januari 2016

Kerstspecial van Stempel Mee

Op 19 december kon je via Facebook mee doen aan een Kerst Special van Stempel Mee.
Over de hele dag werden er 3 projecten via een filmpje uitgelegd en voor gedaan. En intussen kon je ook mee doen aan een leuke rebus gedurende de dag.


Dit doosje is georganiseerd door Erna, eigenlijk ter grootte van een
mascara, maar ik heb de maat aangepast voor een nougat reep. 




Deze Trifold Shutter Card was georganiseerd door Christa,
deze kaart heb ik vandaag pas gemaakt omdat ik er geen
 kerstversie van wilde maken, daar had ik er al genoeg van.


Dit is een Gift Card georganiseerd door Mariska.
Hier kan je een cadeau kaart of geld in stoppen.

Nu zal ik voorlopig niets meer neerzetten wat met kerst te maken heeft,
de kerst is nu wel even klaar tot aan september ofzo :-)



3 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND Ingrid!
    Wat heb je prachtige creaties gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie projecten, Ingrid. Zien er allemaal weer erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid