zondag 24 januari 2016

In opdracht een kaartje voor een 50 jarige gemaakt, de pocket weer met de Envelope Punch Board gemaakt en erin een bijpassend kaart.




Ik heb bij Mandy en Nicolet een workshop van 3 avonden gevolgd met Project Life.
Als bedankje had ik voor de laatste avond een bedankje gemaakt, 
het overbekende basis doosje wat ik al vaker heb laten zien 
voor een Rittersport chocoladeblok.


Van de week een gezellige koffie & kaart ochtend gehad, voor de verjaardag van Sandra.
Zij had een inspiratie kaart gemaakt, en wij mochten deze ook maken.





9 opmerkingen:

  1. Wat laat je weer prachtige creaties zien Ingrid!
    De kaartjes en het doosje.....SCHITTEREND!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer mooie creaties zien Ingrid. Die pocket met bijpassende kaart is zo mooi van kleurencombinatie, het ziet er meteen feestelijk uit. Het doosje voor de chocolade blijft een topper en heb je mooi gedecoreerd. Ook de kaart gemaakt bij Sandra is een leuke, stoer met de nietjes en lief door het vlindertje. Je bent echt lekker bezig geweest ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    wat zier het er prachtig uit zeg! Dat heb je heel mooi gemaakt. Zo'n kaartje is een echte verrassing om te krijgen.En ook die rittresport verpakking vind ik heel gaaf! De kaart die je bij Sandra maakte is ook heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke projectjes weer! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke projecten, Ingrid!
    Ook je variant op "mijn" kaart is heel erg mooi geworden!
    SUper!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid
    Wat een prachtige kaart met die pocket en dat doosje is echt zo mooi, ook het laatste kaartje is supermooi.
    De daglichtlamp heeft mijn man bij camera-express in rotterdam gekocht, je kan ze misschien ook bij een goede lampenzaak kopen of fotografie winkels.
    Hopelijk heb je iets aan deze info.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid