zondag 5 juli 2015

Shutter Card

Op YouTube zag ik een leuke tutorial van een shutter card, ik vind kaartjes met een speelse twist altijd wel leuk om te maken.


De kaart is hier gesloten, met een wikkel eromheen gemaakt.


Hoe meer je de kaart open vouwt hoe meer het woord Surprise
zichtbaar wordt.

Gebruikte materialen
Paper: Whisper White, Bermuda Bay, Birthday Bash DSP
Ink, markers: Bermuda Bay, Calypso Coral,
 Crushed Curry, Night of Navy
Stamp: Amazing Birthday
Tools: Banners FL, Circles Collection FL






4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Ingrid! Ik heb hem ook ooit eens gemaakt, het effect is echt heel geinig!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan, zowel open als gesloten een mooie kaart Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kaart heb je gemaakt. Ik vind het papier erg vrolijk en het model is ook top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid