zondag 2 november 2014

Potje geluk en notitieboekje

Voor een persoon die wel wat geluk kan gebruiken heb ik een potje geluk gemaakt.
Een lege jampot met daarin een kapot geslagen kop en schotel, want scherven brengen geluk. Daarop een kleedje gehaakt voor op de deksel, er een label aan gehangen. En voor haar ook nog een een notitieboekje van de Action versierd.




Gebruikte materialen:
Stampset SU: Flower Shop
Pons SU: Pansy Punch
Washitape van Action


Gebruikte materialen:
Notitieboekje van Action
Stampset SU: Flower Shop, Bloomin Marvelous
en Hardwood backgroud stamp.
De doily is van SU




5 opmerkingen:

  1. Whaha, wat leuk bedacht, een potje geluk en daar dan scherven in stoppen...die ga ik onthouden. Mooi zoals je de deksel, het label en het notitieboekje versierd hebt Ingrid. Een superleuk cadeautje!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee, Ingrid!!!
    :-D
    En je boekje is ook prachtig!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg een potje met scherven! Zou ik nou niet opkoemn...
    Je notitiebokeje is ook een heel leuk cadeautje!
    Lief van je dat je dat voor iemand maakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,

    Ik kwam via via op je blog terecht en heb net rond gekeken
    bij je....wat maak jij prachtige kaarten en andere creaties.....heel erg leuk! Ook dit potje geluk en het notieboekje zijn erg leuk.
    Ik ben dus maar gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi ingrid wow the jar cover is lovely along with the tag and card :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid