vrijdag 14 maart 2014

Verjaardagskaart

Mijn vorige kaart had ik gemaakt/gelift naar voorbeeld van een kaart van Lift Challenge. Vond dit leuk om zo een kaart te maken, als voorbeeld een kaart en dan er je eigen draai er aan te geven. Nu hebben ze Lift Challenge een nieuwe leuke challenge dus ik ga de uitdaging aan, heb nog een verjaardagskaart nodig vandaar. Ik heb hier wederom het papier van StampinUp voor gebruikt, en eveneens de vlindermal. De mal van het notitieblaadje en de swirl komt van Marianne Design en de digi komt van Cards en Scrap Challange.


Deze kaart doet mee aan Lift Challenge






9 opmerkingen:

  1. Mooi liftkaartje! Het achtergrondpapier is leuk, de vlinder van hetzelfde papier past er mooi bij. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge. En leuk om te lezen dat je vorige kaart ook gemaakt is aan de hand van een liftkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Ingrid, ik vind het prachtige kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volop lente op je kaart. Heerlijk fleurige lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! Vrolijk kaartje. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Leuke kaart heb je gemaakt!
    Die notitieblaadjesstans (mooi scrabblewoord, hihi) vind ik ook erg mooi. Ik gebruik hem ook geregeld.
    Fijne zondag,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I would really like to say, good page. I have to be unclear in the event its been addressed, when making use of Ie Im able to never receive the complete web site to help insert without exhilarating many situations. Might just be our device.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ingrid. Lijkt een beetje op die van mij....
    Grappig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid
    Dit is een hele mooie gelifte kaart met heel mooi papier, het zijn heerlijke frisse kleurtjes.
    Bedankt voor je lieve reacties steeds.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid