donderdag 24 mei 2012

Uitnodiging Hightea

Ik ga morgen met 4 meisjes (lees dames) een hightea doen, en ik wilde hen even per post laten weten waar ze moeten zijn. Dus gezocht op het net, kwam ik bij het blog van Kitty terecht. En zij had een hele leuke theelabel gemaakt. Heb haar patroontje gebruikt en er gelijk 3 gemaakt. Leuk om te maken en makkelijk om te versturen.


Ik heb heel veel gebruikt gemaakt van de clearstempels van Eline's Huis.



Hier de binnenkant met een tag, waar ze moeten zijn.




4 opmerkingen:

  1. Wat superleuk gedaan Ingrid. Ik heb toevallig laatst ook een high tea gegeven en ook uitnodigingen gemaakt. (Helaas niet geplaatst op mijn blog). Ik heb me toen suf zitten zoeken naar een leuk idee. Nou dit was er dus eentje geweest. Ik vind de jouwe echt heel erg leuk.
    Heel veel plezier morgen, dat gaat zeker goed komen met dit prachtige weer.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    wat is dit een leuk idee, zeg! Het ziet er superverzorgd uit en dan de leuke, lekkere en nuttige binnenkant!
    Heel veel plezier morgen met de meisjes.....;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke labels Ingrid, heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid

    Wat zijn ze leuk, een heel leuk idee om ze zo te gebruiken, was vast heel gezellig en lekker die High Tea.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid