vrijdag 21 april 2023

Regenboog Kaart

Ik doe mee met de InstaHop van Stampin' Hop!, het thema voor de maand april is Regenboog.

Ik heb voor deze kaart gekozen strookjes carstock in regenboogkleuren te verwerken op een kaart.
De strookjes cardstock heb ik naast elkaar geplakt op een stukje cardstock.
Daarna heb ik het met Versamark bestempeld en bestrooid met Clear Embossingpoeder, zodat je een oplichtend effect krijgt op de kaart, net of je met verschillende kleuren de strookjes heb bestempeld.
Daarna heb ik de bloemen met zwarte inkt gestempeld op wit papier en de tekst met witte embossingpoeder bestempeld, om toch rust en evenwicht op de kaart te krijgen.
Dit geheel op een zwarte ondergrond geplakt, dan krijg je een heel leuk effect.




















Gebruikte materialen

Stempelset: Petal Park, Echt Iets Bijzonders
Cardstock: Basic White, Basic Black, Gorgeous Grape, Pacific Point, Bermuda Bay,
Granny Apple Green, Daffodil Dellight, Mango Melody, Poppy Parade
Inkt: Versamark, Memento Black
Dies: Deckled Rectangles
Pons: Petal Park Builder
Overig: Clear/White Embossing Powder, Polished Dots

Creatieve groetjes,
Ingrid



1 opmerking:

  1. Uw bericht is een baken van genialiteit! Inzichtelijk, goed gemaakt en zeer boeiend. Bedankt dat u uw visie met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid