zondag 19 april 2020

Positive Thoughts

Twee vliegen in één klap! 
Ik heb deze kaartjes gemaakt met de kleuren die vanaf juni niet meer te verkrijgen zijn,
 dit zijn de In Color 2018/2020 kleuren, kijk eens wat een leuke frisse/heldere kleuren het zijn.
 En het tweede is, we krijgen elke maand een uitdaging van
 onze teamleider Petra van Het Freubelteam. 
Voor de maand april is dit,  je eigen designpapier maken en dit verwerken in een project.
 Ik heb het designpapier gestempeld met de Positive Thoughts
 en dit in de 5 In Color kleuren verwerkt in de kaarten.
 Wil je nog cardstock, inkt of refills van deze kleuren wacht niet te lang, 
want het is echt op is op!

Ik heb met het desingpapier een 6 x 6" one sheet wonder gemaakt.
Een vel Whisper White van 6 x 6" bestempelen met je gewenste stempelset.
Daarna ga je stroken snijden. Te beginnen met een strook van 3 1/2 x 6" en daarna ga je drie kleine strookjes van 2" ervan snijden. Dan houd je nog een strook van 2 1/2" over, deze snijd je door het midden in lengte stroken, hiervan kan je dan 5 kaarten maken.







Gebruikte materialen

Papier en Inkt: Whisper White, Lovely Lipstick, Grapefruit Grove,
Pineapple Punch, Call me Clover, Blueberry Bushel, Black
Stempel: Positive Thoughts, Door Dik En Dun
Gereedschap: Nature's Thoughts Dies
Overig: Basic Rhinestone


Creatieve groetjes,
Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid