maandag 27 augustus 2018

Vrede met Kerst

Alvast een sneak peek met de nieuwe materialen. 
In ons team hadden we een challange,
 maak met de materialen die we altijd gebruiken eens geen kaart, 
maar wat anders. 
Ik heb mijn inspiratie van de Facebook Demonstrator Planning,
 hier stond een leuk doosje met 6 tags erin,
 dit doosje wordt gemaakt met de Envelope Punchboard.
 Ik heb met dit patroon een kerstversie gemaakt,
 met de nieuwe materialen uit de nieuwe najaars/kerst catalogus.




Used materials

Ink and paper: Tranquil Tide, Merry Merlot, Whisper White, Sahara Sand
  Copper foil/embossing, Joyous Noel DSP
Stamp: Vrede met Kerst, Van alles Wat
Tools: Envelope Punch Board, Stitched FL, Layering Circles FL,
Scallopd Tag Topper P, Classic Label P,
Sprig Punch
Others: Merry Merlot & Copper Ribbon, Whisper White Bakers Twine


Creatieve groetjes
Ingrid

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid