maandag 16 juli 2018

Varied Vases

Voor een jarige heb ik een kaartje gemaakt met de set Varied Vases.
Ik zag het voorbeeld kaartje op Pinterest en was gelijk in love van dit kaartje,
ik heb er mijn draai aan gegeven om de kleine witte vierkantjes  
een contrast kleurtje er onder te geven.


Used materials

Ink and paper: Whisper White, Petal Pink, Calypso Coral, Pear Pizzazz,
Soft Sea Foam, Pink Pirouette dark and light, 
Daffodil Delight light, Smokey Slate
Tools: Stiched Shape FL, Layering Squares FL, Vases Builder P


Creatieve groetjes
Ingrid!


1 opmerking:

  1. super leuke kaart ingrid, ja dat is ook een favoriet van mij die leuke vaasjes maar wil eerst de mooie set van augustus omdat die er dan alleen maar is die vaasjes kunnen het hele jaar nog.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid