zondag 13 augustus 2017

Stampin' Up Herfst/Winter catalogus

Vandaag met de voorbereiding voor het kerstseizoen bezig, 
met de nieuwe set Wie ein Weinachtlied een kerstkaart gemaakt, 
vond de afbeelding met de maan en de tekst Stille nacht wel heel toepasselijk zo. 
De kerstcatalogussen zijn binnen, ik kan je wel verklappen, deze is weer heel leuk 
en ook leuk voor ons Nederlanders  
Voor wie het laatste half jaar een bestelling bij mij heeft geplaatst,
 zij krijgen de catalogus gratis. Ben je wel klant, maar het laatste half jaar niet besteld,
 dan krijg je de catalogus tegen kostprijs.
 En voor een ieder ander tegen een kleine vergoeding.


Deze kaart heb ik de gemaakt met de Duitse set Wei ein Weinachtlied.
Ik heb de achtergrond gestempeld met Stille Nacht.


Alvast een Sneak-Peek van de voorkant Herfst/Winter Catalogus



 Rest mij nog te zeggen, vergeten jullie niet de Bonus Day Coupon in te wisselen deze maand
 voor de korting die je heb verdiend in augustus.
 Ik ga 27 augustus een verzamelbestelling plaatsen,
 laat voor die tijd je bestelling weten,  dan bestel ik het voor je mee en je kan dan gelijk
 je verdiende coupons nog in leveren

Wil je ook op de hoogte blijven van de alle nieuwtjes, meld je dan aan voor de nieuwsbrief!


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid