zondag 2 juli 2017

Eastern Palace Set

Ik had nog wat kaartjes liggen die tijdens een workshop zijn gemaakt
en die ik nog niet had laten zien.
De bovenste is een zogenaamde Twisted Pop Up Card, wanneer je kaar open klapt
ontvouw de panelen zich, het patroon heb ik bij Jackie Bultje gezien.
Voor de onderste heb ik een keer makkelijk gedaan en de kaart gecased van iemand Pinterest.



Hieronder een filmpje zodat je techniek van de Twisted Pop Up kan zien.

 

En nog een eenvoudig kaartje met de Eastern Palace set gemaakt.







3 opmerkingen:

  1. wow ingrid super kaarten en jaaaaa die bovenste bedoelde ik... komt daar nog een wokshop van?

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorlopig geef ik er geen workshop voor, maar wil het wel een keer voor jullie apart doen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow super hoor het wel wanneer we weer mogen komen lol

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid