zondag 26 maart 2017

Workshop Magix Box

Op 1 april van 14.00 t/m 16.30 een workshop,
 we gaan de Magix Box en een bijpassende kaart maken.
De Magix Box is ontworpen door mijn lieve upper Mandy, 
de Magix Box op de foto is een proefmodel, 
dus we gaan het wel in leuke Stampin'Up kleuren maken.
In het doosje past perfect het vierkante blok van Rittersport Chocolade.
Kosten voor de workshop zijn € 6,00
 dit is inclusief materiaal en koffie/thee met wat lekkers.
Wanneer je wil deelnemen aan de workshop
 stuur mij een mail iottens.63@gmail.com

Bekijk voor andere data's workshop of koffie & kaart mijn agenda!



Zo is de Magix Box gesloten.



En wanneer je het laatje open trekt,
komt de flap omhoog waar de boodschap/tekst tevoorschijn komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid