donderdag 5 januari 2017

Sale-A-Bration Party bij Stampin'Up!




Hier kan je de Occasions catalog online zien





Hier kan je de Sale-A_Bration online zien
klik hier

Vandaag is het zover ik heb een dubbel feestje, ik ben vandaag weer officieel Stampin’Up demo geworden. En bij Stampin’Up is gisteren weer een Sale-A-Bration periode van start met de nieuwe voorjaarscatalogus. Sale-A-Bration betekent ook voor €60 bestellen een gratis artikel uitzoeken uit de SAB folder. Wie de voorjaarscatalogus en de SAB folder willen hebben, laat het me even weten dan stuur ik het naar je op. Wie bij mij het afgelopen half jaar een bestelling bij mij heeft geplaatst krijgt deze van mij en heb je geen bestelling geplaatst ik stuur het naar je huis op tegen een kleine vergoeding. Zaterdag 28 januari houd ik een open huis, dan kan je kennis maken met de nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en je kan je opgeven voor een gratis Make & Take, je kan een kaartje maken onder het genot van een kopje koffie/thee met wat lekkers. Lijkt het je leuk meld je aan, neem je vriendin, tante of buurvrouw mee om kennis te laten maken met de materialen van Stampin’Up!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid