maandag 16 mei 2016

Going Global

Een tijdje geleden heb ik bij Stempel Online een doosje gemaakt,
in de vorm van een lucifer doosje, deze vond ik zo leuk
dat ik een mannen versie heb gemaakt voor mijn jarige hubby.


De buitenkant van het doosje


De binnenkant van het doosje

Gebruikte materialen:

Paper & Ink: Verry Vanilla, Sahara Sand, Lost Lagoon, Going Places,
Glimmer Dazziling Diamonds & Black
Stamp: Going Global, Sky Is The Limit, Better Than E-Mail
Something To Say
Tools: Stars FL, Itty Bitty P,  1"Circle P, Paper Snips
Others: Basic Rhinestone


4 opmerkingen:

  1. Wauw...dat ziet er mooi uit, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project om te maken Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd (alvast) met je man Ingrid. Heel leuk wat je voor hem gemaakt hebt, ziet er feestelijk uit met al die sterretjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh....wat ontzettend MOOI Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik zeer.
Ik breng jouw blog ook zeker een bezoekje.
Groetsels Ingrid